Philips Viva Café HD7828/10 beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD7828/10 beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Fam. Versteegh 13-09-2011

Mijn vrouw en ik hebben vandaag besloten toch maar een senseo te kopen ondanks alle negatieve ervaringen van andere kopers op Kieskeurig.
Het argument hiervoor was dat we in een winkel van een verkoopster het volgende te horen kregen:

Wanneer men tevreden is hoort men niets alleen wanneer men ontevreden is hoort men het. Daarnaast zei de verkoopster meneer en mevrouw er zijn de afgelopen jaren ontzettend veel senseo apparaten verkocht.
Als u de verkoopcijfers tegen de negatieve ervaringen op Kieskeurig daar tegen af zet zijn deze beordelingen niet meer objectief te noemen.

Wij hebben het apparaat vandaag uit geprobeerd en konden alleen maar vaststellen dat

1. het apparaat zowel tijdens het opstarten alsmede
tijdens het zetten weinig geluid maaakt.
2. De kopjes niet van de plaat aftrilden maar bleven
staan op hun plek.
3. De kofie behoorliijk heet is
4. De smaak goed is mits men de juiste pads gebruikt
vernamen we van de verkoopster.

Wij kunenen dan ook niet anders dan te concludern dat het apparaat bij ons aan de verwachtingen voldoet en dat we er erg blij mee zijn en de verwachting hebben dat het product aan onze verwachtingen zal blijven voldoen.

We vinden het dan ook erg jammer dat er alleen maar negatieve ervaringen op Kieskeurig vermeld worden en niet ook zoals nu bij ons de positieve ervaringen.
Dit zou de doelstelling van Kieskeurig (denk ik, maar wie ben ik) objectiever maken en men zou dan als bezoeker zijnde een beter beeld krijgen over bijv. de senseo. Wij wilde hem eerst niet kopen vanwege de ervaringen van andere gebruikers. Wij maken geregeld gebruik van Kieskeurig vóórdat we iets kopen in de hoop dat we dan voorkomen dat we een miskoop doen.
We hopen dat ook dat bezoekers die een aankoop gedaan hebben en op Kieskeurig gekeken hebben voor ervaringen van andere kopers niet alleen bij negatieve ervaringen maar vooral ook bij de positeive ervaringen dit te gaan vermelden zodat bezoekers een objectief beeld krijgen van de ervaringen van andere kopers.

Met vriendelijke groet, Fam. Versteegh